Aktuality

Školní výlet šestých tříd

přidáno: 28. 6. 2018 22:57, autor: Web Master   [ aktualizováno 28. 6. 2018 23:00 ]

Letos se děti ze šestých tříd vydaly na dvoudenní školní výlet na Rozkoš. Ráno 14. 6. jsme se všichni sešli na vlakovém nádraží a vyrazili vstříc společnému dobrodružství. I když jsme letos nevyjeli nikterak daleko, přivezli jsme si spoustu zážitků. Po tom, co jsme se ubytovali v chatičkách v kempu, jsme se vydali na odpolední putování po stopách Boženy Němcové. První zastávkou byla Barunčina škola a stánek se zmrzlinou :o) Po té jsme se už plynule napojili na Naučnou stezku Babiččino údolí, která nás postupně zavedla k zámku a dále přímo do dějiště knihy Babička na Staré bělidlo. Měli jsme štěstí, protože právě v tyto dny zde probíhala akce „Oživlé postavy z knihy Babička“. V Ratibořicích jsme strávili pěkné odpoledne, a když se blížil čas večeře, opět jsme se vrátili do kempu. Protože byli šesťáci k neutahání a protože výlet bez koupání by nebyl výletem, dostaly děti povolenku na večerní koupání a mohly tak vyzkoušet pověstné vody Rozkoše. Páteční dopoledne jsme využili k hraní her a koupání a pak jsme se unavení, ale spokojení odebrali na vlak. Všem se na výletě moc líbilo a děti budou určitě na výlet rády vzpomínat. Tak zase za rok!

T. Koubová a A. Patková

"Cyklák" - 9.A

přidáno: 28. 6. 2018 2:01, autor: Web Master   [ aktualizováno 28. 6. 2018 2:58 ]

Plán cykloturistického kurzu

OLYMPIJSKÉ HRY DĚTÍ ZÁKLADNÍCH ŠKOL TRUTNOV

přidáno: 26. 6. 2018 4:37, autor: Web Master   [ aktualizováno 28. 6. 2018 22:55 ]

Dětské olympijské hry probíhaly tento rok 25. – 27. 6. Dva roky utekly jako voda a děti měly opět možnost utkat se v různých sportovních disciplínách. Mimo to si děti vždy užívají i to, že nesou velkou zodpovědnost v podobě reprezentace své školy. Mimořádnost celé akce byla i letos umocněna velkolepým zahájením her, kdy se sportovci ze všech škol sešli na atletickém stadionu. Nechyběla jednotná barevná trička různých škol, vypouštění holubic a balónků, hymna, proslovy, sliby a hlavně olympijský oheň, který na stadion donesla Eva Samková společně s Lukášem Bauerem.

Tři olympijské dny uběhly jako voda, naši žáci bojovali jako lvi a také to přineslo mnohé úspěchy, i když cesta byla mnohdy trnitá. Opět jsme si potvrdili, že i když jsme menší škola, naše děti určitě nejsou malými sportovci.

Všem patří velký dík za vzornou reprezentaci školy

Sportovní akce byla určena pro všechny trutnovské základní školy, dále pro

Základní školu Voletiny (škola pro žáky se specifickými poruchami učení), Gymnázium Trutnov a polská Swidnica.

:-)

Slavnostní zahájení proběhlo na atletickém stadiónu města Trutnov

Galerie fotek

1. DEN  OHD

Galerie fotek - florbal

medaile za 1. místo ve florbale (chlapci 6. - 7. ročník)

Galerie fotek - volejbal

Galerie fotek - stolní tenis

2. DEN  OHD

Galerie fotek - kolečkové brusle

Galerie fotek - šplh

Galerie fotek - atletika

Galerie fotek - basketbal

3. DEN  OHD

Galerie fotek - Rafting

Školní klub

přidáno: 26. 6. 2018 4:35, autor: Web Master

!!! 25.6. - 29.6.2018 se již nebude konat školní klub !!!

Florbalové utkání - učitelé versus žáci 9. ročníku

přidáno: 21. 6. 2018 13:53, autor: Web Master   [ aktualizováno 21. 6. 2018 22:50 ]

Dne 21.6.2018 se konalo tradiční florbalové utkání učitelé versus žáci 9. ročníku.

Po vyrovnaném souboji se v závěrečných minutách podařilo vyčerpanému týmu nestřídajících učitelů vstřelit tři rychlé góly a tím celkově zvítězit s konečným skóre 8:4.

Tým učitelů tímto zároveň oceňuje a vyzdvihuje sportovní gesto Jana Černíka - neprovedení trestného střílení.

Složení týmu učitelů: Zdeněk Švarc, Aleš Taláb, Jindra Juklíčková a Rostislav Štěpánek (brankář)

Složení týmu žáků: Jan Černík, Adam Horáček, Martin Taláb, Petr Vaněk, David Horák a Marek Kuhn (brankář)

Školní výlet třídy 7.A

přidáno: 7. 6. 2018 22:47, autor: Web Master   [ aktualizováno 7. 6. 2018 23:55 ]

Letošní školní výlet třídy 7. A se nesl ve znamení dobrodružství a nevšedních zážitků. Vyrazili jsme do vodáckého tábořiště Cakle nedaleko Ústí nad Orlicí. Po příjezdu jsme postavili stany a běželi se osvěžit do řeky. Sluníčko hřálo a my si užívali pohodičku u vody. Potom přišly na řadu kánoe. Dlouho jsme se takhle nenasmáli jako u zkoušky plavby na těchto lodích. Jednomu plavidlu se dokonce podařilo na téměř stojaté vodě převrhnout. Už se těšíme na příští rok, kdy nás čeká pravý vodácký kurz. Dalším bodem programu byla zkouška odvahy v podobě místní horolezecké stěny. Našlo se mnoho odvážlivců, kteří si příležitost vyzkoušet si tento sport pod vedením zkušeného instruktora nenechali ujít. Patří jim velká poklona za odvahu a mnohdy překonání sama sebe. Posilnění večeří jsme do setmění hráli míčové hry na beachvolejbalovém hřišti. Potom už nás učitelé zahnali do stanů. Po náročném dni plném aktivit se většině z nás kupodivu spát nechtělo a užívali jsme si atmosféru spaní ve stanu naplno.Druhý den jsme po snídani sbalili naše příbytky a vydali se na vlak. Domů jsme se vraceli unavení, ale spokojení.

Zdravé vaření - dívky 7A a 8A

přidáno: 7. 6. 2018 4:07, autor: Web Master

Tentokrát dívky připravovaly zdravé saláty a to ze zeleniny vypěstované ve školním skleníku :-)

Galerie

Tělesná výchova v 9A - Baseball poprvé :-)

přidáno: 7. 6. 2018 2:03, autor: Web Master

Dětský den

přidáno: 6. 6. 2018 23:55, autor: Web Master   [ aktualizováno 25. 6. 2018 5:39 ]

Dětský den jsme oslavili již 30. května. Všechny děti 1. - 5. ročníku se zúčastnily sportovního dne v ZOO Náchodská. Na stadionu bylo připraveno 21 stanovišť, kde týmy dětí soutěžily. Přetahovaly se se slonem, závodily s želvami, s opicí lezly pro banán, plížily se mezi jedovatými hady, hledaly kostru dinosaura, krmily lachtana, běhaly se pštrosím vejcem, osedlaly si koně převalského, lovily krokodýly, apod.

Velmi pěkně se na stanovištích o děti starali žáci 9.A. Všechny děti si zasloužily odměnu a hravé sportovní dopoledne se jim líbilo.

Stezka korunami stromů

přidáno: 6. 6. 2018 23:23, autor: Web Master   [ aktualizováno 7. 6. 2018 4:58 ]

Děkujeme všem, kteří se po celý školní rok chovali ekologicky, sbírali starý papír, baterie, plechovky a kaštany. Pro 46 nejlepších sběračů jsme připravili 31. května za odměnu výlet. Tentokrát žáci navštívili "Stezku korunami stromů" v Janských Lázních. Výlet se vydařil, k čemuž přispělo i krásné slunečné počasí.