1) Škola‎ > ‎Akce 2016/17‎ > ‎a) září 2016‎ > ‎

Úspěchy mažoretek

přidáno: 25. 10. 2016 12:57, autor: Eva Rusová   [ aktualizováno 21. 12. 2016 12:36 ]

Dívky z 6.ročníku dosáhly velkých úspěchů v mažoretkovém sportu:

Chorvatsko Mistrovství světa v mažoretkovém sportu 2016

Celou sezónu jsme začaly v Brně. Soutěžilo se O brněnskou dračici, kde jsme vyhrály 4. místo. Potom jsme jely na kvalifikaci do Region Cup Králíky. V baton klasic kadetky (hůlka) jsme obdržely 1. místo. I v pompom klasic kadetky (třásně) jsme měly 1. místo. Postoupily jsme na Mistrovství Čech v Trutnově, kde jsme vyhrály 3. místo pouze v batonu protože s pompom jsme postoupily rovnou na Mistrovství ČR. Byly jsme z toho nadšeny, ale ne tak jako v Hradci Králové na Mistrovství České republiky, protože jsme byly jak v batonu, tak v pompomech 3. a postoupily jsme na Mistrovství Světa v Chorvatsku v Poreči. Musely jsme změnit hudbu, udělat hodně změn v sestavě a upravit kostýmy. Toto vše pro nás udělala naše úžasná trenérka Jana Šichová.

Celé prázdniny jsme se na to těšily. A konečně jsme se dočkaly. 20. 9. jsme měly odjezd. Cesta byla velmi zdlouhavá, ale zábavná, protože jsme se koukaly na film „Probudím se včera“. Ve středu ráno jsme dojely na místo. Ubytovaly jsme se v apartmánech. A šly jsme se projít po pláži. Pak nás čekal přísný trénink. Odpoledne dorazili i naši rodiče Klozovi a Škodovi, z čehož jsme měly velkou radost, že nás takovou dálku přijeli podpořit a fandit nám. Večer jsme chodily na večeři do hotelu Delfín, kde byl švédský stůl. A šly jsme brzy spát, protože nás čekal dlouhý den.

Ve čtvrtek brzy ráno jsme šly na snídani. Když jsme se vrátily, už na nás čekal autobus, který nás odvezl do haly. Po příchodu jsme se připravily na slavnostní nástup všech týmů. Dostaly jsme oběd. A byla dlouhá přestávka, kdy jsme měly volno. Potom jsme si párkrát vyzkoušely sestavu a šly jsme na plac. Zatancovaly jsme naši sestavu s hůlkou. Po nás nastoupily seniorky. My jsme šly hned po nich s třásněmi. Bohužel jsme neviděly vystoupení  seniorek s pompomy, protože jsme se šli projít po městě s rodiči.  Než začalo vyhlášení našich týmů, pustili nám hudbu a všechny soubory mažoretek šly tancovat. Po skončení hudby bylo vyhlášení. Jako první vyhlašovali naši kategorii. Vyhlásili páté, čtvrté, třetí a už nikdo nedoufal, že to dopadne. Ale my jsme to dokázaly. Umístily jsme se na 2. místě v baton klasik kadetky (hůlka)! Potom vyhlásili seniorky, které byly na 1. místě. Vyhlašovali znovu naší kategorii pompom klasik kadetky. Opět jsme si myslely, že to nezvládneme, ale všichni nám věřili. A umístily jsme se znovu na 2. místě. Udělaly jsme si pár fotek s poháry a diplomy.

Další dny už jsme jen slavily, chodily na pláž a na trhy. V sobotu jsme se šly ještě podívat na Kateřinu Jaklovou, která měla sólo s dvěma hůlkami. Obdržela 6. místo.

V neděli jsme vyrazily nejprve na snídani, zabalily si kufr a naposledy se vykoupaly v moři. Večeři nám zajistily trenérky. Odvezly jsme kufry do autobusu, vyfotily jsme se před ním a vyrazily jsme na dlouhou cestu zpět do Čech. V autobuse jsme si pustily film „Pelíšky“. Po příjezdu do Čech jsme snídaly u McDonalda. Přijely jsme v 9:00 před UFFO, kde na nás čekalo velkolepé uvítání. Dávali nám dárečky a pan Burkoň, jehož firma Farmers nás sponzoruje, nám potřásl rukou. Jedna maminka všechny postříkala šampusem (bohužel ne dětským J). Při tom všem hrála píseň We Are The Champions. Potom si nás rodiče odvezli domů.

V pátek 30. 9. nás pan starosta Ivan Adamec pozval na městskou radnici. Slavnostně jsme se oblékly. Naše trenérka Jana Šichová tam pronesla pár slov. Pak i pan starosta. Rozdal nám dárky a přichystal malé občerstvení.