1) Škola‎ > ‎Starší akce‎ > ‎Akce 2012/13‎ > ‎j) Červen 13‎ > ‎

Výlet 8.A

přidáno: 25. 6. 2013 8:55, autor: Eva Rusová   [ aktualizováno 2. 9. 2013 12:01 ]
Dne 19.6. jsme se my, 8.A, přesně v 8 hodin ráno nalodili do autobusu pana Adámka a rozjeli se směr kemp v Ostružnu asi 8 km za Jičínem poblíž Prachovských skal. Cestu si všichni krátili posloucháním hudby, případně zpěvem nebo povídáním. Když jsme po hodině konečně dorazili na místo určení, většinu z nás zaskočilo ubytování a možná i koupání, neboť reklama kempu hlásala přírodní koupaliště  a dva nové bazény. Samotné chatky i jejich vybavení už opravdu hodně pamatovaly  a z nových bazénů stál pouze jeden malý a ten nebyl ještě zcela upraven. Takže nám zbylo jen koupaliště s vodou podobnou spíše rybníku. Po nějaké době jsme se ale rozkoukali a na prvotní rozladění jsme pak už nehleděli. Po obědě jsme se drželi původního plánu a vydali se na průzkum Prachovských skal. Vzhledem k tropickému počasí, které nás během výletu provázelo, to byla cesta silně vyčerpávající. Příroda je tam opravdu nádherná a pocit, že jsme túru zvládli, stál za to. Přesto jsme s ohledem na vedra přehodnotili další plány a po několikerém probrání možností jsme si odhlasovali, že strávíme další den v kempu a jeho okolí. Potom nás čekala báječná večeře a vůbec celý pobyt nám výborně vařil pár manželů ze Slovenska. Každý večer jsme uléhali s romantickým kvákáním žab, kterých jsme na koupališti potkávali dost a dost ( a taky čolky, užovky….). Druhý den jsme hráli hry, odpočívali ( hlavně ti, co se snažili skrýt před sluncem) a především jsme se koupali. K dispozici jsme měli od pana správce i pramici a nafukovací člun s pádly. Navečer se podařilo zprovoznit obří trampolínu, tak jsme měli o další zábavu postaráno. Večer si naši borci připravili diskotéku, kterou rovněž sami zahájili tanečkem na hit Evy a Vaška „ Bílá orchidej“. Pak se parket postupně zaplnil a zábava se rozjela. Spát jsme šli opět až za hluboké tmy. Poslední den se počasí maličko pokazilo a trochu zapršelo, ale stále se dalo před odjezdem domů vyřádit na trampolíně nebo ve vodě. Potom si pro nás přijel autobus a my museli zpět domů…… .
Myslím, že to byl povedený výlet a všichni jsme si ho moc užili.